Afgesloten hoofdstuk

Vrijdag was het mijn laatste werkdag bij Across.  Het deed raar om zo alles af te sluiten en op te ruimen met ik zeggen.  Maar ik ben nog altijd zeker van mijn beslissing en dat is het belangrijkste!🙂

Terwijl ik aan het inpakken was, stonden plotseling een hoop collega’s in mijn bureau met een prachtige bos bloemen en een fles cava.

Hen ga ik wel missen, maar ik zal niet te ver zitten, dus hopelijk kunnen we nog eens gaan lunchen ofzo.

One response to this post.

  1. Veel succes met de nieuwe job! Ben je vandaag al begonnen?

    Het afspreken met de ex-collega’s zal wel lukken als je in de buurt blijft werken. Ik spreek ook nog altijd af met de mijne. Altijd plezant om de laatste nieuwtjes te vernemen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

