1ste verjaardag

Woensdag was Luka zijn eerste verjaardag… meteen ook mijn eerste jaar mama afgesloten.  Het cliche van, oh het gaat zo snel, awel het klopt volledig!
Om 12u13 ’s middags heb ik manlief nekeer goed vast gepakt en heb ik 15 min aan een stuk geweend (positief wenen he).   Een groot feest hebben we er niet van gemaakt woensdag, iets intiems met z’n 3🙂
Zaterdag daarentegen was het wel groot feest. De oma’s en opa’s, tante, nonkel, nichtje Mette, meme en pepe kwamen op bezoek om het feestbeest te feliciteren.  Ik wou zelf taarten maken voor t feest, maar een bakwonder als mezelf riep op voorhand hulp in van memelieke (mijn zusje).  Zo begonnen we vrijdagavond (what was I thinking!) aan 4 taarten.  Ik moet zeggen dat mijn bijdrage miniem was en ik meer liep te zagen dat ik moe was (ik had de avond ervoor mijn afscheidsfeestje gehad en heb me volledig laten gaan).  Zaterdagmorgen de taarten verder afgewerkt en het resultaat mocht er wezen!
De jarige was wel even ondersteboven van het vele volk dat voor hem kwam en blijkbaar vond moeder natuur het net dan de moment om tand nummer 3 te laten duwen… maar na een tijdje kwam het ventje er wat door en konden er pakjes worden uitgedeeld.  En kon ik eindelijk de kroon die ik eigenhandig maakte op zijn hoofdje zetten (waar ze 5 seconden op bleef staan). (Bedankt Tamara voor de handleiding en prachtige uitleg :-))

3 kronen had het kind! Eentje van de creche, eentje van mezelf en memelieke had er ook nog eentje gemaakt (verwend, maar nee gij ;-))
Tijd voor de taart dan! Eentje speciaal gemaakt om met de vingers in te zitten🙂
Kaarsje uitgeblazen, mama taart van de vingers laten likken en zelf een klein beetje geproefd om dan maar een pot fruitpap op te eten🙂
Het was een fijne namiddag, laat er nog maar veel volgen, maar niet te snel graag!

6 responses to this post.

  1. Hierperdepiep hoera voor Lukas. Die taarten zien er heerlijk uit. En de kroon is super mooi.

    Beantwoorden

  2. Ik bedoel dus wel degelijk: Hierperdepiep Hoera voor Luka!

    Beantwoorden

  3. *doet nog eens van hiep hiep hiep!*🙂

    De kroon is echt heel mooi! En graag gedaan🙂

    Beantwoorden

  4. Nog een hoeraatje voor de jarige! Ik sluit me bij bovenstaande personen aan. De kroon is prachtig!

    Beantwoorden

  5. Fraai om dat eerste jaar, of eigenlijk allang ervoor te volgen! Ik beloof je uit ervaring: De komende zeventien jaren gaan nog sneller…

    Beantwoorden

  6. hip hip hoera!

    Beantwoorden

Geef een reactie

