Tiense Suiker – Pannenkoeken

Vorige week vrijdag, de dag dat ik niet meer op mijn benen kon staan door ziekte ging de deurbel… ik strompelde mijn zetel uit en mocht ik een grote zware doos in ontvangst nemen.  En doos met alle ingrediënten om een pannenkoekenfeest te organiseren, helemaal gesponserd door Tiense suiker. Zij (met behulp van Talking Heads) willen graag dat 2 februari de nationale pannenkoekendag wordt, pannenkoeken bestrooid met hun suiker natuurlijk!

2 februari lukt niet voor mij (en ik had de doos ook pas op 4/2 dus t zou zowiezo niet gelukt zijn) maar aangezien het van mij elke dag pannenkoekendag mag zijn nodig ik jullie uit, ja jullie daar aan de andere kant van het scherm!  Niet voor een gewone pannenkoekenbak hoor, maar voor een heuse spelletjesavond/namiddag met pannenkoeken en suiker van Tiense Suiker natuurlijk.  Gezelschapsspellekes, spellekes op de Wii, op de PS3, je noemt het maar, t is allemaal mogelijk!

Zin om te komen? Hier vind je een Doodle met en paar datums op.

Geef een reactie

