Platten band – Auto uitmesten

Onze buurvrouw kwam me zonet melden dat ik platte band had en ze wist er ook bij te vertellen dat ik er waarschijnlijk ook vanmorgen mee rond had gereden (jaja sociale controle op den boerenbuiten ;-)).  Maar goed, ik ben blij dat ik het wist nu ik thuis zit en een telefoontje en 30 minuten later stond hier al een vriendelijke Waal aan de deur.  Die vroeg mij iets wat ik niet verstond, gelukkig is er gebarentaal en begreep ik dat ik mijn auto achteruit moest rijden en dan de reserveband aanduiden… ik deed mijn koffer open en toen herinnerde ik me dat ik nogal veel in mijn koffer had liggen.

Ach en als ik dan toch mijn koffer leeg maakte, kon ik beter meteen alles dat niet meer in de auto hoeft te zitten deze laatste 2 weken er meteen uithalen. (Ja nog een dikke 2 weken en ik begin op mijn nieuwe job met een nieuwe auto! :-))

En wat haalde ik allemaal uit de auto:

  • 15 kg hondenvoer
  • 3 kg coco-bbq kolen
  • een paar catchou botten
  • Lege schoendoos (kickersletsen)
  • stuk van de wieg van de voiture (kind ligt daar al 6 maanden niet meer in)
  • sjaal
  • paar grijze lederen botjes
  • vingerverf
  • fysiologisch water
  • verjaardagskadooke voor Luka (is nog recent)
  • 2 pakjes bio-afbreekbare vuilniszakjes
  • 2 tournavis-achtige werktools
  • 2 paar ipod oortjes
  • nen hoop rekeningkes
  • nen hoop parkeerticketjes
  • 3 pakken papieren zakdoekjes
  • een doos pleisters
  • 2 bluetooth oortjes
  • doosje kauwgum
  • handsfree oortje met draad (dat niet op mijn telefoon past)
  • paar pennen
  • oude tankkaart (was ik kwijt)
  • post its
  • ouden dag allemaal
  • kinderspeelgoed gekregen van collega
  • calvin klein zakje
  • zonnenbrildoos (zonder zonnenbril)
  • kleenex-doos
  • gevarendriehoek, geel vestje en verbandskistje van de Fiat (die vorig jaar met de sneeuw in de gracht ging)
  • potje om in te plassen (ja als ge zwanger zijt moeten ze dat veel checken en ik vergat da altijd)
  • Een stuk van onzen tegel
  • power kabel
  • een bh
  • een paar paarse botten
  • een flessenwarmerding
  • tandenborstel en tandpasta
  • zonnecreme
  • Een tuinschepperke
  • een paar half lege flessen water

voila dat was het… Nen mens verzamelt nogal wat in haar auto in 2,5 jaar!

5 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on februari 11, 2011 at 3:25 pm

    amai,da’s geen auto maar ne container!
    toch wel rare gedachten wat die bh daar doet

    Beantwoorden

  2. Die bh he… ge gaat da zien, iederéén gat alleen da gelezen hebben. :-p

    Beantwoorden

  3. Ik moet dat ook dringend eens doen. Mijn auto is een stort! Het zou me niet verwonderen als daar ondertussen al ergens een nestje (labo)muizen in woont.

    Beantwoorden

  4. He beste koos je als nieuwe wagen een heel grote, of ga na een jaartje alvast solliciteren zodra je nieuwe wagen te krap raakt.

    Beantwoorden

  5. Iemand die nog meer rommel in de koffer heeft liggen dan ik, ik dacht dat dat niet bestond, but I was wrong…🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

