Vervelende afspraken

Ik blijf ze uitstellen…  Ik zou dringend naar de tandarts moeten maar dat is zo pijnlijk dat ik meestal wacht tot het echt niet meer anders kan (combinatie zeeeeer gevoelig tandvlees en grote tandplakaanmaak).

En de gynaecoloog voor een of andere reden stel ik dat ook altijd uit, ik kom gewoon niet graag in t ziekenhuis denk ik…

Maar morgen ga ik bellen voor afspraken (ze nemen enkel s morgens afspraken aan)…

4 responses to this post.

  1. know the feeling. Ik heb onlangs ook gewoon de telefoon genomen tandarts en gyné, hup dat we er weer vanaf zijn😉

    Beantwoorden

  2. Posted by Caroline on februari 1, 2011 at 1:29 pm

    ‘k ga toch liever naar de tandarts dan de gyne,en joepie die laatste heb ik niet meer nodig!

    Beantwoorden

  3. Ik heb ook al tijdje last van tandpijn maar ik zit nog in ontkenningsfase en wijt het enkel aan vermoeidheid… Ook al is het sowieso wel tijd voor de halfjaarlijkse controle. Aargh!🙂

    Beantwoorden

  4. Posted by Annick on februari 4, 2011 at 9:09 am

    Ik ben het nog aan het uitstellen. Een afspraak voor iemand anders maken (kids) gaat toch altijd ietske vlotter dan voor jezelf…

    Beantwoorden

Geef een reactie

