Briefje onder mijn ruit

Gisteren vond ik volgend briefje onder de ruitenwisser van mijn auto.

Nee ik heb het briefje niet in woede kapot gescheurd, het was helemaal nat en vanmorgen zag het er dus zo uit.   Ok, ik stond op hun prive-parking maar dit enkel en alleen omdat onze parking en de volledige straat vol geparkeerd was en hun parking nooit half vol is, dus ik hinderde zeker en vast niemand.  Gelukkig moet ik hier nog maar 23 keer parkeren en dan vertrek ik naar betere oorden🙂

2 responses to this post.

  1. Voor zo’n korte resterende periode moet je maar blijven lachen!
    Een gesprekje had misschien anders wat meer begrip en toestemming opgeleverd.

    Beantwoorden

  2. Ik kreeg overtijd -in het ziekenhuis- ook een briefje achter de ruitenwisser … of ik tussen de lijnen wilde parkeren ! Ja ik had ruim geparkeerd maar er waren GEEN lijnen, enkel 2 dikke betonnen steunpalen en daar stond ik tussen😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

