Kapper

Ik stel,het eigenlijk altijd uit, zo een kappersbezoek. Maar dan hangt mijn haar in mijn ogen en stoort het mij en dan moet ik gaan (ik denk dat er gemiddeld 5 maanden tussen de knipbeurten zit).
Op donderdag werkt mijn (via Tess gevonden) kapper tot 20u en kan ik dus gaan zonder verlof te pakken.  Dus ging ik gisteren even (wel ja even, t heeft 2 uur in beslag genomen) voor een kleine verandering.

Zie hier de voor en na foto

Ik vind het alleszins geslaagd🙂

15 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on januari 21, 2011 at 8:56 am

    mooi,je ziet er nog jonger uit! :-p

    Beantwoorden

  2. Posted by Caroline on januari 21, 2011 at 10:39 am

    25j. maximum!

    Beantwoorden

  3. Posted by Caroline on januari 21, 2011 at 10:40 am

    oh,en later ga je daar dankbaar voor zijn,als ze je jonger schatten dan je werkelijk bent!

    Beantwoorden

  4. Heel mooi, fris en jong!
    Je straalt nog meer🙂

    Beantwoorden

  5. Heel geslaagd! En dat kleurtje staat je goed!

    Beantwoorden

  6. Posted by Fem on januari 22, 2011 at 3:48 pm

    Echt heel leuk!🙂

    Beantwoorden

  7. Het gaat je goed af!

    Beantwoorden

  8. Posted by An on januari 24, 2011 at 7:57 pm

    Woow, super geslaagd! Ik zou dat nooit durven😀.

    Beantwoorden

  9. Sjiek! Past perfect bij jou.
    Ik wil die magische kapper ook wel eens testen🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

