Secret Santa #6

Gisteren vertelde manlief me dat hij nog een verrassing had voor mij, eentje waar ik zeer blij mee ging zijn.  Ik begon onmiddellijk na te denken wat dat kon zijn en eigenlijk kon ik op niks komen… tot hij me daarnet deze doos gaf:

Mijn sesa kadootje is toegekomen🙂  Een paar ongelofelijk lieve mensen hadden mijn vorige post gelezen en hebben de perfecte secret santa samen gesteld voor mij!

T zijn duidelijk mensen die lezen wat ik tweet🙂  Kaarsen vind ik supergezellig dus daar kan ik er nooit genoeg van hebben… Chocoladetruffels zijn mijn lievelingschocolaatjes en overlaatst twijfelde ik om een rode ketting te kopen en zie, ik hoef er niet meer over na te denken want ik heb er eentje kado gekregen🙂 (nogal wat smileys in 1 post seg!)

Lieve @endimi @zomermaantje @talboomerik en last maar zeker en vast de belangrijkste @tessvdm , dankzij jullie is mijn #sesa helemaal geslaagd🙂  Bedankt!!!

11 responses to this post.

  1. Wauw, wat een mooi initiatief van @endimi @zomermaantje en @talboomerik!

    Beantwoorden

  2. Lief hoor!
    Zie je wel wat de blog-gevaren zijn..? Werkelijk ALLES wordt wel door iemand gelezen!😉

    Beantwoorden

  3. Gelukkig toch nog een happy end!
    Het zijn schatjes, de dames die hiervoor zorgden.

    Beantwoorden

  4. Laat ik even zeggen dat zowel missfolies als ilse me ook gemaild hadden om iets te mogen maken voor jou, net nadat endimi en zomermaantje me gemaild hadden. Het zit dus vòl lieve mensen hier!🙂

    Beantwoorden

  5. Posted by Tine on januari 17, 2011 at 7:52 pm

    Ah, laat ik net een berichtje op je vorige post na dat ik hoop dat je toch nog een cadeautje krijgt, zie ik nu dat je al prijs hebt🙂
    Hopelijk komt jouw originele ook nog terecht!

    Beantwoorden

  6. Wat goed dat alles toch niet in mineur eindigt. En beter laat dan nooit, een postje over je pakje is te lezen op http://www.himikonosekkai.com

    Nogmaals bedankt!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

