Secret Santa #6

Ik ben ontgoocheld, echt zo zwaar ontgoocheld.  Vorig jaar schreef ik me als een van de eersten in voor Tess haar prachtig Secret Santa project.  Een kadootje kopen voor iemand die je niet kent en ook eentje krijgen van een onbekende, het is nog steeds een superidee…  Maar ik heb tot hiertoe nog steeds niks ontvangen…

Toen ik zelf bezig was met ideeën te verzamelen, websites doorzoeken naar Japanse spullen (die ik echt niet vond) zei manlief dat ik er veel te hard in opging.  Ik ging ontgoocheld zijn omdat de andere persoon er waarschijnlijk niet zoveel tijd in stak… en he kijk, hij heeft weeral gelijk (ja hij heeft dikwijls gelijk).

Ik snap niet goed waarom je trouwens meedoet aan een Secret Santa als je niet de moeite neemt om het kadootje op de post te doen.  Ok, dat van mij had ook vertraging door de sneeuw, zelf voelde ik mij daar enorm schuldig over want bij andere mensen kwamen de pakjes wel toe.  Maar t is nu bijna een maand na de afgesproken datum en ik heb nog niks ontvangen.

Spijtig vind ik dat…

Ik hoop dat de persoon die voor mij iets moest zoeken zich volgend jaar gewoon niet meer inschrijft, want dit gevoel is echt niet fijn.

9 responses to this post.

  1. Ik heb echt met je te doen. Heeft de persoon in kwestie dan ook niks meer laten weten aan Tess? Ik wil met plezier wel wat commentaar op zijn/haar blog achterlaten.

    Beantwoorden

  2. Ik vind het ook heel jammer voor jou. En wij ons maar schuldig voelen omdat het kadootje misschien niet leuk of goed genoeg is of omdat het te laat (als in enkele dagen te laat) toekomt terwijl er mensen zijn die niéts opsturen. Ik begrijp dat dus ook echt niet.

    Weet je eigenlijk iéts van je secret santa? Waarom hij/zij nog niets opgestuurd heeft?

    Beantwoorden

    • Posted by Tante Tweet on januari 13, 2011 at 10:30 am

      ik weet niet wie het is, ik weet dat ze eens aan Tess gezegd had dat er vanalles was tussen gekomen (deadlines, sneeuw, vakantie) en ze het 10 dagen geleden op de post ging doen, dus ik ben elke dag met hoop naar de brievenbus gaan kijken… maar vannacht lag ik er een beetje wakker van, daarom de blogpost

      Beantwoorden

  3. Niet leuk. Hoop dat het rond komt.

    Ciao –M.

    Beantwoorden

  4. Maar allez. Dat ze dan tenminste ook iets aan jou laten weten.

    Beantwoorden

  5. Ik had u toch echt iets leuks toegewenst hoor, zo hard als jij er mee bezig was😦 Zeer flauw van de persoon in kwestie! Het is toch geen verplichting om er aan mee te doen zeker.

    Beantwoorden

  6. Echt straf vind ik dit hoor. In haar geval zou ik mij te pletter schamen. Vorig jaar had ik Tamara als “slachtoffer” en mijn pakje was ook een aantal dagen te laat aangekomen. Man, slecht dat ik mij daardoor voelde!
    Ik hoop echt dat er nog iets uit de bus komt voor jou!

    Beantwoorden

  7. Posted by jessie on januari 13, 2011 at 1:22 pm

    Da’s écht niet oke hé…. Hopelijk komt er snel een pakje én een extra goedmaak pakje voor je aan….

    Beantwoorden

  8. Posted by Tine on januari 17, 2011 at 7:50 pm

    Ik voelde me ook schuldig omdat het pakje enkele dagen later pas op de post kon dan voorzien. Maar het spijtigste vind ik eigenlijk dat mijn SeSa nog niet laten weten heeft wat ze ervan vindt, en of ze het überhaupt wel al gekregen heeft. Hopelijk komt het toch nog terecht en krijg je een fantastisch pakje!

    Beantwoorden

Geef een reactie

