Secret Santa #5

Vorige week is mijn secret santa afgeleverd bij Himiko.
Himiko is een mama van 2 dochters die van Japan en rust houdt… Ik heb dus ontdekt dat ik niks maar dan ook niks van Japan ken! Ook toen ik een rondvraag deed kreeg ik enkel het antwoord sushi… Ik kon toch moeilijk een paar rollekes sushi opsturen ( maar goed dat ik dat niet deed want t pakje was een tijdje onderweg door de sneeuw).
Ik ben toch allerlei sites beginnen volgen en zag op een gegeven moment iets zeer fijn, dat natuurlijk voor veel te veel geld verkocht werd.
Ik besloot toen om het Japanse deel een beetje opzij te leggen en verder te gaan op het rust gedeelte. Iets zelf maken ging ik niet proberen want Himiko is superhandig en creatief! Ik las op haar blog ook dat ze daar van de natuur hielden en trommelde mijn vader op om een vogelhuisje te bouwen… Verder deed ik er nog een kersenpittenkussen bij om te relaxen (hier kan ze dan een mooi jasje voor maken zodat hij in het interieur past). En als laatste nog 3 boeken (aangezien ik het genre niet wist)
Ik kreeg dezelfde avond nog een mailtje dat ze blij was met haar kadootjes en dat er nog een blogpostje volgde maar dat het zeer druk was nu het vakantie is (ik begrijp dit volledig nu ik zelf een kindje heb).

Zelf heb ik trouwens nog steeds niks ontvangen… Ik begin me af te vragen of mijn secret santa wel iets heeft verstuurd…

One response to this post.

  1. Klinkt leuk, ik kijk al uit naar het postje van Himiko!
    Hopelijk laat je Secret Santa snel van zich horen, met een pakje of een berichtje.

    Beantwoorden

Geef een reactie

