Nieuwe job

Ik ben heel blij te kunnen meedelen dat ik vandaag mijn
ontslag heb gegeven en vanaf maart begin te werken bij DevTalk
als… Ja als wat… Ik kan er moeilijk een titel op plakken
eigenlijk (en zij ook niet)… Ik ga vanalles en nog wat doen,
combi IT, admin, HR, marketing,… ik kijk er al zo hard naar uit
🙂 De job kwam uit het niets opgedoken en bleef onmiddellijk in
mijn hoofd rondspoken. Zo moet dat he, gisteren dan een voorstel
gekregen, nachtje (ja t was een kortje want ik ben een beetje ziek)
over geslapen en vanmorgen al mijn moed bijeen geraapt om door de
vele sneeuw naar Gent te rijden om het nieuws te gaan verkondingen.
Ik ben blij, echt blij en dat zo voor de feesten🙂

10 responses to this post.

  1. Posted by Fem on december 25, 2010 at 6:19 pm

    Proficiat🙂 Klinkt afwisselend en uitdagend, die nieuwe
    job! Leuk kerstcadeautje zeg.

    Beantwoorden

  2. Superproficiat!

    Alvast heel veel succes en plezier gewenst met je nieuwe job.

    Beantwoorden

  3. Posted by Sine Metu on december 25, 2010 at 9:29 pm

    Proficiat! Nog een extra reden om goed te feesten!

    Beantwoorden

  4. Posted by Marijke_ on december 26, 2010 at 10:09 am

    Proficiat, de jobomschrijving klinkt erg leuk (altijd fijn als je een afwisselende job hebt), ik wens je heel veel succes in de nieuwe job!

    Beantwoorden

  5. Posted by zomermaantje on december 27, 2010 at 11:12 am

    Proficiat met je leuke kerstcadeautje😉

    Klinkt als een fijne afwisselende en uitdagende job!

    Beantwoorden

  6. Congratz & succes! Maar ik ga u wel missen op den
    buro … .

    Beantwoorden

  7. Super! Proficiat meisje! Ik zie het nu pas🙂
    Altijd leuk om met een nieuwe uitdaging te mogen beginnen he.

    Beantwoorden

  8. Posted by Lien on januari 2, 2011 at 8:12 pm

    Proficiat meiske🙂

    Beantwoorden

  9. Hiep Hiep Rahoe!

    Congratz!

    Beantwoorden

Geef een reactie

