Secret Santa #4

Bedankt voor de vele reacties op de ketting… ik had nog 1 schakeltje te kort dus ik ben ingegaan op het voorstel van katleen om het kado van Gent naar iets voorbij Hasselt te brengen. Vrijdag zette ik het kado af in het restaurant waar ze aan het lunchen was, ze postte nog 1 tweet hieromtrent en toen werd het stil… Ik hoop dat de sneeuw er geen stokje voor gestoken heeft en mijn kado bij mijn Secret Santa is geraakt!

Ik wacht alleszins in spanning om iets op haar/zijn blog te zien verschijnen en ik ben nog veeeeel curieuzer naar hetgene dat voor mij onderweg is🙂

Geef een reactie

