Kerstkado #1

Ik kreeg mijn eerste kerstkado, ja een beetje vroeg maar wij houden ons niet zo strikt aan al die datums… Manlief had het net onder de kerstboom gelegd maar kon eigenlijk niet wachten om het te geven… Daardoor begon mijn neus te krullen en wou ik het ook wel wat te vroeg in ontvangst nemen. Nu hij mij zover had gekregen hing hij er meteen een paar voorwaarden aan… Ik moest het huis vegen en de kelder watervrij maken ( ja dat stond er nog steeds in sinds die overstromingen)… Ik begon onmiddellijk te vegen en probeerde dan volgende deal te sluiten… Ik zou zijn iPhone upgraden en hij zou de kelder leeg zuigen (met onze karcher zuigt alles stofzuiger). iPhone duurde niet lang maar toen was zoonlief wakker… T heeft L geëntertaind en ik haalde een 30-tal volle stofzuigers naar boven… En toen was alles gedaan en werd zoonlief terug moe (ja t was niet allemaal in 123 gedaan) en zaten we met zen tweetjes in de zetel en kreeg ik dit:

Nen iPad seg! Mijn geluk kon niet op🙂
Ik zit ’s avonds nl nogal veel met mijn Blackberry of mijn laptop in de zetel en geen van beiden zijn echt handig om wat feeds te lezen of een blogpostje te schrijven, wel een iPad dus wel, allez dat gaan we sebiet zien want deze post is geschreven op mijn gloednieuwe iPad en ik ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien!

Trouwens ik ben een iPad newbe en ik ben dus op zoek naar toffe app en ook wel spellekes om hierop de installeren, hebben jullie tips?

8 responses to this post.

  1. Maar geweldig zeg! Dat is nogal een cadeau!
    Geniet ervan🙂

    Beantwoorden

  2. Angrybirds! Maar die tip zal je wel al gekregen hebben😉

    Beantwoorden

  3. Oelala, schone cadeau! Wat kreeg je man van jou?🙂

    Beantwoorden

  4. Posted by buddykids on december 19, 2010 at 6:54 pm

    Super, die wil ik ook wel onder de boom vinden😉
    Veel plezier ermee.

    Beantwoorden

  5. Posted by Marijke_ on december 19, 2010 at 6:56 pm

    Supercadeau, daar ga je echt heel veel plezier aan beleven!

    Wat de apps betreft:
    Evernote, flipboard, twitter (uiteraard),…
    Spelletjes: Angrybirds, Soosiz, Ludo (Mens erger je niet), Scrabble,…
    En dan nog wat teken- en muziekapps en zo kan ik nog wel even doorgaan😉

    Beantwoorden

  6. Atomic Web, De Morgen, De Standaard, Appshopper, Appadvice, Flipboard, Twitter for Ipad, Yello, Chess Free, Drum Kit Xl, Tetris, Pinball HD, Imdb, SoundHound, Dropbox…. Veel plezier er mee. En niet tė verslaafd worden.

    Beantwoorden

  7. mmmh, ik ga er nog een beetje over dromen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

