Secret Santa #3 – Een oproep

Ik heb jullie hulp nodig!  Ikzelf woon in Viane (Geraardsbergen) en mijn SeSa woont voorbij Hasselt… 153 km enkel volgens google maps.  Mijn kadootje is te groot voor een schoendoos en het zou dus veel meer kosten om het op te sturen dan de kadootjes op zich waard zijn en dat kan de bedoeling niet zijn.  Vandaar mijn oproep.

Ik zou willen proberen een ketting te maken van mensen tussen Viane en iets voorbij Hasselt. Ik zal mijn kado naar een plaats brengen tussen Viane en Hasselt, waar iemand anders het oppikt en die brengt het een beetje verder waar weer iemand anders het oppikt om zo uiteindelijk voor de deur van mijn #sesa te arriveren.  Het kado moet ten laatste op 20/12 bij haar toekomen, dus het weekend van 18/19 december lijkt me geschikt voor dit experimentje in crowsourcing.  Wie doe er mee?

Update: Wij zijn er bijna! Het pakje geraakt van Viane tot in Leopoldsburg… nog maar een klein stukje tot iets voorbij Hasselt dus

21 responses to this post.

  1. Ik zou heel graag willen helpen, maar ik zou het alleen maar in de verkeerde richting kunnen voeren. Veel succes! Ik ben echt benieuwd hoe het gaat aflopen.

    Beantwoorden

  2. Ik bied aan: transport binnen Groot-Antwerpen. Wat mogelijks een doorvoerpunt kan zijn.

    Beantwoorden

  3. Posted by Katleen on december 13, 2010 at 12:23 pm

    Hi,
    Ik ben afkomstig van Hasselt en toevallig trek ik er dit weekend naar toe. Woon in Gent, dus als je het nog bij mij krijgt voor zaterdag, zorg ik ervoor dat het in orde komt😉

    Beantwoorden

  4. Als jij komend weekend in Niekaarken passeert, dan wil ik wel het stukje ketting van Sint-Niklaas tot bij Jan Seurinck in Antwerpen doen.

    Je gaat toch ook wel een Google Mapske doen van de reis van je #sesa pakje?

    Beantwoorden

  5. Ik rij dagelijks van Leuven naar Luik, via Lummen en dus voorbij Hasselt. Een stukje ketting dus…

    Beantwoorden

  6. Posted by Sine Metu on december 13, 2010 at 1:49 pm

    Ik woon in Erpe-Mere, maar kom nooit in de buurt van Hasselt… Wel in Bxl voor’t werk!
    Ik begin trouwens te vrezen dat ik hetzelfde probleem ga hebben!😦

    Beantwoorden

  7. Leuk idee, ik hoop dat je nog iemand vindt voor dat laatste stukje!

    Beantwoorden

  8. Posted by Marijke_ on december 13, 2010 at 2:34 pm

    Ik krijg ’t van een parking naast de E40 Brussel-Leuven wel van Leuven tot in Sint-Truiden…

    Beantwoorden

  9. Posted by Caroline on december 13, 2010 at 3:42 pm

    amai,twitter heeft zijn goed nut bewezen vandaag!

    Beantwoorden

  10. Ik woon in Diest. Als het pakje daar in de buurt passeert, wil ik het evtl wel naar Hasselt brengen…

    Beantwoorden

  11. Posted by prutsen on december 14, 2010 at 12:21 pm

    Als we niet morgen op vakantie zouden vertrekken, had ik heel graag geholpen: ik kom er bijna dagelijks en kom wekelijks vlakbij Leopoldsburg. Succes ermee!

    Beantwoorden

  12. Posted by buddykids on december 17, 2010 at 6:14 pm

    Hoe zit het met je ketting ? Ga je er geraken of net niet ?

    Beantwoorden

    • Posted by Tante Tweet on december 18, 2010 at 7:34 pm

      ik miste 1 schakel in de ketting maar heb het pakket bij iemand afgezet die normaalgezien vandaag naar Hasselt ging… ik hoop dat het gelukt is met dit weer

      Beantwoorden

Geef een reactie

