Home Alone

Vrijdag vertrok manlief voor 6 dagen naar Manila, hij heeft daar 6 mensen voor hem werken en t werd tijd om ze eens ter plekke bezig te zien… Zo zit ik dus voor de eerste keer 6 dagen alleen met zoonlief thuis.

Tot hiertoe verliep dat ok, ja ik zeg ok en niet goed want gisteren heb ik toch een beetje “peren gezien”… Onze Luka is in een fase (allez dat hoop ik toch) dat hij constant bij zijn mama wilt zijn… liefst opgepakt en rondlopend… maar op die manier doe je dus niet veel he en als ge alleen thuis zijt dan moet ge t ventje van tijd in zijn park zetten met schreeuwende gevolgen…  Ook was ik mijn wijnglas van de avond ervoor vergeten weg doen en dat had hij dus ook gezien waarop het glas dus in 1000 stukjes op de grond belandde (gelukkig zat hij in zijn park, hoog boven het glas)

Dus met veel geschreeuw petatjes klaar gemaakt, die gingen zeer vlotjes binnen gelijk altijd, hij had zelfs niet genoeg, dus gaf ik hem een klein stukje appel, verslikt hij hem toch wel niet zeker en door t hoesten hupla petatjes all over the place…

Achja, t zijn kleine dingen eigenlijk nu ik eraan terug denk🙂

We hebben dan een sint bezoek, ik een Quiz for life en vandaag een kerstmarktje gedaan en zo is ons eerste weekend met 2 voorbij gevlogen…  Ik hoop dat de week ook snel voorbij vliegt zodat we terug met 3 zijn, met 3 is alles zoveel leuker🙂

One response to this post.

  1. Voor je het weet is hij weer thuis, het lastigste is achter de rug (hout vasthouden)

    Beantwoorden

Geef een reactie

