The Additions

Vorig jaar besloot @LeGarconFlamand iets creatiefs te gaan doen, weg van de mac… Op 01/12/2010 is hij begonnen met zijn 365 dagen blog.  Hier kan je elke dag zijn carrière switch mee volgen met een foto en een tekstje.  Op 6 december opende Mick zijn eigen webshop The Additions waar hij zelfgemaakte juwelen verkoopt (tot 14/12/2010 zelfs met 20% korting, de code hiervoor vind je op zijn blog).  Ik was direct verkocht toen ik de site voor het eerst bekeek en 10 min later had ik dit al in mijn mandje liggen🙂

Vandaag kwam mijn pakje toe, een mooie blinkende roze enveloppe met daarin een hoop witte en rode papieren hartjes, 2 business cards, een witte Thank You-veertje en natuurlijk mijn nieuwe ketting🙂

Dus lieve mensen, zoek je nog een origineel mooi kerstkado (of gewoon iets leuks voor jezelf), surf dan maar snel naar The Additions!

2 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on december 10, 2010 at 7:32 pm

    leuke hebbedingetjes! ben ook verkocht,en al benieuwd naar de volgende collectie

    Beantwoorden

  2. Rood tot achter mijn oren ben ik.

    Beantwoorden

Geef een reactie

