Luka’s kamer

In de kerstvakantie wil ik Luka zijn kamer inrichten.  Hij slaapt voorlopig in de kamer ernaast zodat we zijn kamer op t gemak in orde kunnen brengen.  Voor zijn eerste verjaardag (in feb) moet dat zeker in orde zijn!

We hebben een felgroen lichtstoppend rolgordijn besteld bij Gordijnen De Coninck aan minder dan de helft van de prijs dat anderen ervoor vraagden! Ze installeren trouwens gratis en voor niks, ik laat zeker het resultaat zien als ze er hangt.

Hij heeft dit bedje van Leander en voor de rest hebben we nog niks gekocht… Ik wil iets leuks, iets met kleur!  Daarom dacht ik aan deze kastjes van Ikea, maar blijkbaar heeft iedereen hetzelfde idee…  Heeft er iemand nog leuke ideetjes?  De kamer is onder een schuin dak, dus liefst iets modulair.

Ik wil ook een sticker laten maken voor op zijn muur bij Bubblestick.com.  Heeft iemand daar al een sticker besteld?

Als verlichting kwam ik toevallig deze hanglamp tegen, die lijkt me volledig te passen bij de rest!

Iemand nog leuke ideetjes? (jaja 2 keer dezelfde zin in 1 blogpost ;-))

Geef een reactie

