Gentse lijn – Vind mij en ik trakteer

De lijn in Gent (ja enkel in Gent blijkbaar) doet een leuke nieuwjaarsactie.  Ik weet niet meer hoe ik op deze blog terecht kwam, maar daar heb ik het dus gelezen…

Tijdens mijn proefperiode was ik autoloos en toen reed ik dus dagelijks met trein en bus naar t werk in Gent… En aangezien die twee niet perfect op elkaar aansluiten heb je tijd om rond te kijken… wel begin januari zullen de mensen die nog steeds met de bus reizen trams en bussen voorbij zien rijden met nieuwjaarswensen op van mij (en jou?), cool he🙂

Ge weet dat ik zot ben van kaartjes, awel ik ben ook zot van zo’n dingen…

Zin om ook een wens of iets anders door Gent te laten rijden door De Lijn?  Surf naar www.delijn.be/gent, vul uw persoonlijke gegevens in (ze tonen enkel je voornaam), wees dan origineel en schrijf je nieuwjaarswens (of voornemen of …) en nodig eventueel nog wat vrienden uit (niet verplicht trouwens) en verstuur… Simpel he🙂

Mijn wens (t is echt geen wens zenne bij mij) moet nu worden goedgekeurd door het speciale De Lijn wensencommittee en dan zien jullie die vanaf 6 januari op den busof tram verschijnen.

Trouwens als je een “wens” van een Sofie zien voorbij rijden, trek er een foto van en mail hem, wie weet is het die van mij!

edit: mijn “wens” is ondertussen goed gekeurd.  Al degene die mij er een een foto van bezorgen trakteer ik (dat nen tip ivm mijn “wensinhoud”)

Geef een reactie

