Rode jas – gevonden

Dankzij jullie hulp heb ik hem gevonden, de rode jas die ik zocht!

Ik heb hem zonet online besteld in de Mango shop en kan niet wachten tot ik hem kan aandoen!🙂  Nog eens bedankt allemaal!

6 responses to this post.

  1. Die is echt wel prachtig🙂

    Beantwoorden

  2. Haha! Super! Ik draag al een paar jaar bijna net dezelfde rode jas🙂

    Beantwoorden

  3. Posted by Katrien on december 1, 2010 at 11:06 pm

    oooooooh, mooooi!!!

    maar vind hem niet op de webshop!
    kan je de link even posten?

    thanks🙂

    Beantwoorden

  4. Posted by riet on januari 20, 2011 at 9:38 am

    Hallo,
    met de beste wil van de wereld, maar ik kan de jas niet vinden op de mango-shop? Wat doe ik verkeerd?

    Beantwoorden

    • Posted by Tante Tweet on januari 20, 2011 at 9:40 am

      Hoi Riet,

      Er staat blijkbaar een nieuwe collectie op hun site nu, maar half december verkochten ze hem nog in de winkel in Brussel, anders moet je eens bellen of ze hem nog steeds in stock hebben.

      Beantwoorden

Geef een reactie

