Voice notes

Je kent het wel, je vertrekt ’s morgens naar je werk en dan begin je te denken.  Dit moet ik zeker nog doen, dat mag ik echt niet vergeten.  Oh, dat is echt iets om op mijn kerstkadolijstje te zetten…

En dan kom je op t werk binnen en door de drukte vergeet je het op te schrijven en ’s avonds weet je er niks meer van.

Wel ik heb dat probleempje opgelost door voice notes op te nemen terwijl ik rij, t is veilig want t is handsfree en ik kan ze nadien gewoon doormailen naar mezelf en eventueel naar manlief🙂

Werkt prima, alleen is het zo raar om je eigen stem terug te horen nadien.

One response to this post.

  1. Heel handig inderdaad!

    En sowieso blijft het raar om je eigen stem te horen, ik denk dan altijd “Miljaar moeten de mensen daar een hele dag op luisteren?”

    Beantwoorden

Geef een reactie

