Emotioneel moment

Hij is vandaag 9 maanden oud… Hij is dus even lang uit mijn buik dan hij erin zat… doeme, nooit gedacht dak er zo emotioneel van zou worden!

Lieve schat, ik zie je zo graag (ge kunt u da niet voorstellen) *pink traantje weg*

10 responses to this post.

  1. Ooooh. Superschattige foto’s :)! Proficiat met je 9maandertje!

    Beantwoorden

  2. Posted by endimi on november 23, 2010 at 8:33 am

    Ge had mij gisterenavond moeten zien snotteren nadat ik voor het eerst voor mijn bijna-1-jarige zat “Sinterklaas is jarig” te zingen… ben dus geen haar beter, ook een emokip😉

    Beantwoorden

  3. ’t Is een schatje! Zeker die bovenste foto is superlief🙂

    En ’t is nogal iets he, die moederliefde🙂

    Beantwoorden

  4. Dit gevoel heb je heel mooi geschreven en verwoordt.

    Beantwoorden

  5. We zijn allemaal kippen jong, ik zeg het u.

    Ik smelt volledig

    Beantwoorden

  6. Mijlpalen! Het zijn er zo veel en ook ik pink elke keer een traantje weg…

    Beantwoorden

  7. Lief! Wat ne schone kleine!🙂

    Beantwoorden

  8. Hij is toch echt wel de max😀

    Beantwoorden

  9. Posted by Tante Tweet on november 23, 2010 at 7:31 pm

    Hij trekt op zijne papa😉

    Beantwoorden

  10. Vooral die eerste foto is geweldig🙂 Gefeliciteerd met het 9-maandig-moederschap!

    Beantwoorden

Geef een reactie

