10 km

Dat is de afstand die ik volgens mijn Golf Pluske nog kon rijden zaterdag.  We zijn er dan nog mee naar de Gamma gereden (een 15 km), s avonds is manlief ermee naar de frituur gereden voor mij en daarna is hij nog iets gaan eten  (ook een 20 km denk ik).  En vanmorgen ben ik er nog mee naar t werk gereden (48km) en nog zegt mijn auto dat ik 10 km kan rijden. Straf!

3 responses to this post.

  1. Posted by zomermaantje on november 22, 2010 at 8:25 am

    Amai, dan hebt gij duideijk meer geluk dan ik, want als de mijne aanduidt dat hij nog 60km kan rijden, houdt hij het na 15km al voor bekeken😉

    Beantwoorden

  2. Posted by Caroline on november 22, 2010 at 10:36 am

    niks beter dan VW wagens,ben der ook vree content van!

    Beantwoorden

  3. Posted by Telrunya on november 24, 2010 at 3:40 pm

    Gooooooh dat zou ik niet durven ze🙂
    Ik rij al in paniek naar het dichtstbijzijnde tankstation als ik nog maar 50 km heb!

    Beantwoorden

Geef een reactie

