Feestdagen

Ik ben er zo niet voor… Dat is een dag waarop je niet moet gaan werken, dat op zich hebben we allemaal van tijd tot tijd nodig… maar t is ook een dag waarop alle winkels toe zijn.  En als het dan vreselijk herfstweer is zoals vandaag, dan zit je vast in je huis… Nee ik ben meer voorstander van het vrij kiezen van feestdagen.  Tel al de vaste feestdagen gewoon bij t verlof dat we op jaarlijkse basis krijgen en laat de mensen zelf kiezen Ik zou vandaag met plezier gaan werken en dan bij een iets beter weertje zou ik de winkelstraten afzoeken naar het 3de (jaja ik heb al 2 delen) deel van mijn kado’tje voor mijn secret santa🙂

5 responses to this post.

  1. Wij hebben er een lui dagje van gemaakt en dan is zo’n stormachtig weer op de achtergrond wel gezellig vind ik.🙂
    En ik moet dringend werk beginnen maken van mijn secret santa, maar ‘k heb wel al een plan!

    Beantwoorden

  2. Posted by zomermaantje on november 11, 2010 at 9:37 pm

    Het “gesloten winkel”-probleem is makkelijk op te lossen door naar Nederland te gaan. Wij gaan op feestdagen regelmatig shoppen in Breda.

    Beantwoorden

  3. Ik ben naar de Ikea in Breda gereden ^^. Lang leve dicht bij de Nederlandse grens wonen :)!

    Beantwoorden

  4. Moch! Al 2 delen zeg?!
    Kom naar Rusland voor de winkels, hier zijn ze tot 22h open, 7 dagen op 7 en de grootwarenhuizen zelfs 24u op 24.

    Beantwoorden

  5. Serieus! Al twee delen ik heb nog niks😦

    Beantwoorden

Geef een reactie

