Brievenbus

Ik kwam gisteren thuis en toen ik de post wou nemen (ahja, altijd eerste ding he) lukte dat niet… onze brievenbus stond een kwartslag gedraaid.  Normaal zit de gleuf naar het straat gericht (ahja anders klagen de postbodes), maar gisteren stond ze dus naar den oprit gericht.  Ik kroop dan maar in ons (al zeer lang niet geschoren haag) en haalde er zo de post uit.  Toen voelde ik trouwens dat de sleutel een deel was afgebroken… De boer heeft niks gezien of gehoord… ik zag wel vanmorgen de afdruk van de brievenbus in het zand, dus ik neem aan dat iemand iets te hevig onze oprit opreed om zich te draaien (gebeurt wel vaker) en dus onze brievenbus heeft geramd.  Op t eerst zicht is er niks aan (hoewel ik de achterkant niet kan zien aangezien die in de hang verstopt zit) en ze hebben de moeite genomen om ze terug recht te zetten.  Maar toch niet zo heel fijn.  Trouwens er heeft van t weekend iemand met een trekhaak tegen de voorkant van manlief zijn auto gezeten waarschijnlijk ook door te draaien op onze oprit… geen briefje ofzo achter gelaten, proper zenne

Geef een reactie

