Te koop: 2 Greenpans

Voor onze verbouwingen waren de Greenpans in promotie in de Colruyt.  Wij zijn grote fans van de Greenpan.  Echt die bakken goed, der plakt niks aan dus die zijn zeer makkelijk af te wassen.

We hebben 2 Kyoto bakpannen van 32cm gekocht en mooi ingepakt voor na de verbouwing.  Tijdens de verbouwing heb ik Tim kunnen overtuigen om een inductievuur aan te kopen, gevolg 2 gloednieuwe pannen (nog in de karton) die we niet kunnen gebruiken.

Dus bij deze verkoop ik ze… ik heb er 42,99€/stuk voor betaald (prijs plakt op de karton dus ik kan er niet over liegen ;-))  Ik heb even gegoogled en ik zie ze te koop staan aan 60€/stuk… ik vraag 80€ voor de twee pannen.

Iemand interesse?

7 responses to this post.

  1. ’t zijn inderdaad zeer goeie pannen! zelf ook 2exemplaren staan (gewone en een wok) het kopen waard (en zeker voor zo’n spotprijsje)

    Beantwoorden

  2. Bij mij zijn die dus binnen het jaar naar de vaantjes hé. Maar het zal duidelijk aan mij liggen😀

    Beantwoorden

  3. Te gebruiken op geen gewoon gasvuur?

    Beantwoorden

Geef een reactie

