Secret Santa #2

De zoektocht is begonnen!  Eindelijk weet ik voor wie ik een Secret Santa moet kopen, ik heb er lang naar uitgekeken🙂  Bedankt Tess want volgens mij doen er zeer veel mensen mee🙂

Ik heb al een paar ideetjes, allez ik heb er al veel, maar t moet binnen het budget vallen dat vooropgesteld is he… Ten laatste 20 december moet het kadootje op de post, dus we hebben nog even de tijd.  Ik ben nu ook wel zeer curieus wie er eentje voor mij moet zoeken!

One response to this post.

  1. Super dat je het zo ziet zitten! Nu kan de zoektocht beginnen se😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

