muziek uit je jeugd

Nu ik naar Studio Brussel luister, die een overzicht van de muziek uit de jaren 80, 90 en 2000 geven omdat het jaar weer bijna gedaan is,dan moet ik zeggen, die muziek uit de jaren 90, t was echt mijn ding.  En dat zal waarschijnlijk iedereen zeggen over de periode waarin ze uitgingen tot ze erbij neervielen… Allez dat denk ik toch, want degene aan wie ik het zou vragen, die zouden ook de jaren 90 zeggen aangezien die samen met mij weg gingen.  De grunge… ik mis het nog steeds in de hedendaagse muziekscene… Ben benieuwd wie er op nummer 1 zal staan.  Voor mij graag Nirvana, manlief heeft liever Radiohead… Ok die hebben inderdaad de volledige jaren 90 meegedaan, maar Nirvana zal voor mij de allergrootste groep ooit zijn en blijven. (ja smaken verschillen blabla ;-)) Ohja t is nu de top 40 van de jaren 90 he, gisteren was het die van de jaren 80 en was dit de top 3

  1. U2
  2. Cure
  3. Michael Jackson

Morgen is het die van de jaren 2000 (klinkt nogal stom vind ik)

Geef een reactie

