een pakketje

Gisteren zat er een doosje bij de post.  Mijn hartje maakte een vreugdesprongetje🙂  Eerst dacht ik dat ik weer iets gewonnen had (ik heb vorige maand 3 dingen gewonnen online!), maar nee ’t was dit

Een potje van Nothing (Friends of glass) dat ik hier gratis bestelde🙂

Ik vind het een superleuk potje, wel spijtig dat het dekseltje er echt niet bijpast qua kleur😉  Het is een Jam (ja t is Hollands he) potje… eens zien of ik dat zelf kan maken… makkelijke lekkere confituur receptjes zijn welkom!

2 responses to this post.

  1. Lijkt me leuk! Even gaan kijken…
    Lap, nothing meer in voorraad😦.

    Beantwoorden

  2. Posted by Caroline aka moetie on oktober 28, 2010 at 9:12 pm

    ik heb die voor fruitsap,wel met wit dekseltje,en een gekregen dinges kijk je niet in de bek é!

    Beantwoorden

Geef een reactie

