Post

Ik krijg graag post… Echt als ik het rode bestelwagentje zie stoppen voor ons huis dan zit ik al te wiebelen op mijn stoel.  Dan hou ik mij in om niet bij de brievenbus te staan als de postbode nog uit zijn auto moet stappen.  Meestal zitten er enkel rekeningen in, maar sinds Luka is geboren krijgen we ook veel reclame voor allerlei potjesvoeding en pampers… Sorry mensen van de potjesvoeding, ik maak alle maaltijden voor zoonlief vers klaar… Pampers daarintegen zal ik nog wel even nodig hebben.  Soms, heel soms zit er ook iets anders tussen…  een geboortekaartje bv (oh daar word ik dan weer week van) of heel sporadisch nog een vakantiekaartje van een familielid.  Ik vind dat dus spijtig he… mensen versturen geen brieven meer, ik kan mij niet herinneren wanneer ik nog een zelf geschreven brief heb gekregen!  Moet van de tijd van mijn pennenvriendinnen geweest zijn (jaja die had ik in overvloed🙂 Een brief op briefpapier (verkopen ze dat nog trouwens?) soms zelfs met parfum op gespoten!

Ik moet toegeven dat ik ook geen brieven meer heb geschreven de laatste jaren… maar ik ga toch terug beginnen met kaartjes sturen voor allerlei gelegenheden.  Met de geboorte hebben wij zoveel kaartjes gekregen dat ik bijna permanent bij de brievenbus verbleef😉  Ik vond het echt zo leuk.  Voor mijn verjaardag daarintegen heb ik 1 kaartje gekregen… (gelukkig stond de kast nog vol met die geboortekaartjes anders zag het er zeer zielig uit) en toen ik er iets over zei tegen iemand kreeg ik als antwoord: “Gij hebt er toch ook geen verstuurd voor mijn verjaardag”.  Dus bij deze mijn eerste goed voornemen (ik moet echt de allereerste zijn met goede voornemens!), kaartjes sturen voor verjaardagen, geboortes, trouwfeesten, kerstmis,…

Als ge eentje wilt krijgen van mij, geef mij je adres en de datum van de gelegenheid door!

Geef een reactie

