The Big Five

Ik heb mezelf en 4 vriendinnen ingeschreven voor The Big Five wedstrijd van Zin in meer.  Je vriendinnen krijgen een mail om zich ook te registeren, eens ze dit hebben gedaan is je team compleet en ding je mee naar een reuze verwendag ter waarde van 15.000 €… Echt ik zag het meteen zitten.  Ik wist ook meteen wie te kiezen.  Ik heb gekozen voor vriendinnen die net als ik net mama geworden zijn en die het dus echt wel verdienen om eens een dag in de watten gelegd te worden!  Ik heb de vriendinnen gestalked dat het gene naam heeft.  1 vriendin had problemen om te registeren maar dankzij 2 lieve twittermadammen is dat probleem opgelost.  We zijn nu alle 5 geregistreerd, ons team is volledig.  Nu is het afwachten tot 19/11/2010 om te weten of we gewonnen hebben.

One response to this post.

  1. Succes! Je verdient het zeker🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

