Geluk

Ik kreeg vorige week deze vraag van een collega: “Wat is geluk voor jou?”

Ik moest daar eigenlijk niet over nadenken.  Het eerste wat in me opkwam was : “Tim en Luka zien lachen”, echt als ik zie dat mijn venten gelukkig zijn, dan ben ik ook gelukkig.  Maar ook het perfecte t-shirtje vinden aan een spotprijsje is voor mij geluk…  Of een prachtige zonsondergang… Geluk is een momentopname, t zit in kleine dingen en het is ook zo weer weg… Ik geniet van geluk!

Wat is geluk voor jou?

3 responses to this post.

  1. Vandaag is geluk voor mij: zes jaar samen zijn met mijn ventje en nog altijd smoorverliefd op hem zijn. Smelten van zijn lieve sms en mail vanmorgen. Hem daarna op de webcam zien omdat hij hier vandaag niet geraakt door treinstaking. Toch gelukkig zijn ondanks de afstand tussen ons.

    Beantwoorden

  2. Oh ja, ik zou nog wat neertikken op deze vraag: een ijsje kopen in die geweldige ijssalon in Bologna, fotoboeken kijken met m’n dochters, op de motor door de Eifel toeren, slenteren door Assisi, onbekende wereldsteden bezoeken, een boek lezen in de zon, ons nichtje van anderhalf die onze visjes eten komt geven, luieren op het strand van Miami Beach, Brugse tripel drinken in Brugge, muziek luisteren, een dag zonder internet… En zo zijn er wel duizend dingen om geluk in te vinden!

    Beantwoorden

  3. Het zit inderdaad in kleine dingen, maar dan met Stijn, Amélie en Eline in de hoofdrol🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

