boterhammen drive-in

Ik heb er al eens over getweet, maar iets in 140 karakters uitleggen is niet altijd gemakkelijk.  Eerst en vooral, ik eet niet graag brood of slaatjes.  Ik eet liefst van al warm … ik zou s morgens, s middags en s avonds gekookt eten.  Maar dat is niet gezond naar t schijnt.  Plus eet manlief graag een boterham met toespijs.  Maar ik dwaal af… s middags eten we dus koud, s avonds warm.

Na 10 jaar bijna elke middag een broodje te hebben gegeten, heb ik de laatste weken meer zin in een boterhammeke. Dus in het weekend koop ik iets meer toespijs om die in de week tussen de middag op te eten… maar op vrijdag mag ik die dan weer allemaal wegsmijten omdat ik s morgens gewoon vergeet om de toespijs mee te nemen naar t werk.  Boterhammen thuis maken is ook geen optie, brood vergeet ik te kopen en ja er ligt er eentje in de diepvries, maar dat moet je er dus ook uithalen voor je vertrekt😉

Vandaar mijn idee… een site waar ik s avonds doorgeef welke boterhammen ik de volgende dag (week) wil en s morgens rij ik via de drive-in om daar mijn vers gesmeerde boterhammen op te halen.  Zo verlies ik geen tijd, kan ik elke dag iets anders eten en hoef ik geen brood en toespijs weg te smijten.

Ik vind het een superidee maar ik vrees dat ik broodjes zal blijven eten tot ik zelf s morgens boterhammekes moet smeren voor Luka en dan meteen die van mij ook klaar maak.

7 responses to this post.

  1. Uitstekend idee! Ik heb ook nooit zin in boterhammen (smeren).

    Beantwoorden

  2. Bij benzinestations kun je toch volop kant en klaar gesmeerde boterhammen kopen?

    Beantwoorden

    • Posted by Tante Tweet on oktober 19, 2010 at 7:10 am

      Dat is niet hetzelfde he. Ik wil kunnen kiezen uit 10 soorten brood en 30 soorten beleg. Een witte boterham met vlaskaas en mosterd, een boterham met zonnebloempitten met prepare, enz🙂

      Beantwoorden

  3. Posted by Tante Tweet on oktober 20, 2010 at 7:47 am

    @amedee zoiets ja… zolang ik maar geen tijd verlies met een parkeerplaats te vinden, aan te schuiven ed

    Beantwoorden

  4. Posted by zomermaantje on oktober 20, 2010 at 10:01 am

    toen ik in Mechelen werkte, leverde bij ons een brooedjeszaak die ook in boterhammen deed. Je kon kiezen uit een 3-tal soorten brood en heel veel beleg.
    Ben dat daarna jammer genoeg nergens meer tegengekomen

    Beantwoorden

Geef een reactie

