Ik doe het gewoon

Ik begin te bloggen over mijn leventje… niet over de verbouwing of specifiek over Luka maar over vanalles… Over alles wat in me opkomt.

Ik ben geen schrijver, dus verwacht hier geen hoogstaande literateur… ik zal ook spellingsfouten en grammaticale blunders maken, maar he dit is mijn blog dus ik mag dat.  Wat een fijn gevoel is dat!

De eerste hindernis die ik tegenkwam was trouwens het kiezen van een “theme”…  Man man, WordPress heeft er veel en WordPress heeft geen goeie zoekfunctie om er makkelijk eentje te vinden.  Maar ineens zag ik dit thema, eentje met veel grassprietjes…

Wel grassprietjes dat is iets waar ik van droom… na de verbouwing is al ons geld op en hebben we dus geen tuin… wel veel grond met stenen en onkruid, maar geen grassprietjes… vandaar dus mijn keuze voor deze sprietjes🙂 Als er een tuin is, dan verander ik weer.

Ah en de naam van mijn blog… (ja daar had ik mee moeten beginnen maar daar denk ik nu pas aan en ik heb al vanalles getypt) wel die naam is er gekomen dankzij @kulderzipken.  Toen zijn dochter Mette geboren werd, werd ik meteen omgedoopt tot Tante Tweet.  Ik vind het echt een zeer toffe naam, hoewel Mette mij ook gewoon Tante Sofie mag noemen hoor.

Voila se, de eerste is een feit… en nu hopen dat ik het volhou he😉

15 responses to this post.

  1. Posted by Caroline on oktober 17, 2010 at 8:04 am

    proficiat met je blog!

    Beantwoorden

  2. Is schaap de eerste om te reageren op tante tweet? Mooi begin. Ik voel mij hier al direct thuis tussen je grassprietjes! Mijn nieuwe blog heeft ook al grassprietjes. Aan de rest wordt nog gewerkt:)

    Veel blogplezier meisje!

    Beantwoorden

  3. Leuk leuk leuk, vooral de naam van de blog dan hé;-)

    Beantwoorden

  4. Posted by An on oktober 17, 2010 at 8:41 am

    Leuke naam en leuke grassprietjes! Wij zijn benieuwd naar je vertelsels :)!

    Beantwoorden

  5. Fijn fijn! Schrijven die handel! Ik zal de blog meteen eens in mijn reader zetten zie!

    Beantwoorden

  6. Veel plezier met bloggen.

    Beantwoorden

  7. Voilà, gevonden🙂

    Beantwoorden

  8. Leuk!
    Ik zet je alvast in mijn reader en blogroll🙂

    Beantwoorden

  9. Bloggen doe je in eerste instantie lekker voor jezelf. Toch? Veel plezier ermee en welkom in de blogosfeer!

    Beantwoorden

  10. Toegevoegd aan feedly!

    Beantwoorden

  11. In mijn reader sta je ook!

    Beantwoorden

  12. Heel veel blogplezier!

    Beantwoorden

  13. Posted by lentebloem on oktober 21, 2010 at 4:50 pm

    Super!🙂

    Beantwoorden

  14. Posted by endimi on oktober 21, 2010 at 7:09 pm

    Hopla, in mijn feedreader gezet, en nu de blogroll in🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

