Rammstein

Ik weet het, dat was op 8 maart en we zijn ondertussen al de 24ste maar ik ga hier ff nog een paar postjes neerpennen die in mijn hoofd zitten en die eruit moeten :)
Ergens in september kwam het nieuws dat Rammstein naar het sportpaleis kwam… Ik was meteen enthousiast, ik hoor de muziek graag, de show is naar t schijnt spectaculair en ik had ze nog nooit live gezien. Kopen die tickets! Maar zoals geweten, ondertussen werd ik zwanger, was ik lang ziek door die zwangerschap en duurde het lang alvorens ik terug volledig normaal kon functioneren… Tot de week voor het concert was er twijfel of ik wel kon gaan… Maar ik ging :) hop naar Antwerpen om via een omweg op parking noord toe te komen. Daar sloeg ik mijn hoofd keihard tegen de koffer (er kwam vocht uit, maar geen bloed) schaafwonde en dikke buil + koppijn als gevolg. Maar dat deed de zin in het concert niet verdwijnen.
Onze plaatsen opgezocht, die bleken niet zo goed te zijn eigenlijk… Helemaal den laatsten blok, eigenlijk zit je naast het podium, waardoor je niet alles kan zien, maar wel horen, iets te luid zelfs… Maar kom, dat vergaten we snel toen er een brug uit het dak van het sportpaleis naar beneden kwam en we de mannen van rammstein met vlaggen en fakel langs de achterkant zagen binnen macheren… Kiekevel!
Meteen vlogen ze erin met veel vuur en knallen… Die knallen waren er net iets teveel aan voor #jefke… Ik had 3 jassen op mijn buik gelegd maar toch liet mijn lichaam weten dat dit er net iets over was… Ik ben toen in de “bar” gaan zitten waar ik gelukkig alles nog goed kon horen. Via sms werd ik op de hoogte gehouden van de zotte dingen die de heren van rammstein uitspookten. Van tijd ging ik nog eens naar binnen piepen en zag ik sm-tafereeltjes, een brandslang waarmee het publiek werd nat gespoten en veel vuur! Een spectakel was het! Ik wil hen zeker nog eens zien in niet zwangere toestand op een iets betere plaats!

2 responses to this post.

  1. Posted by hosternokke on maart 28, 2012 at 3:31 pm

    Toch was het zeker niet eenvoudig om aan tickets te komen. Mij lukte het niet, ondanks mijn Belgisch GSM nummer… :(

    Beantwoorden

  2. Posted by hosternokke on maart 28, 2012 at 3:33 pm

    Zo eenvoudig om aan tickets te komen was het helaas niet: Zelfs met m’n Belgische GSM nummer kwam ik er niet door en binnen een half uur was het uitverkocht… :(

    Beantwoorden

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

