Een topwijf, ikke?

Ik ben slecht in complimentjes ontvangen… Laat staan dak zelf ga zeggen van mezelf dak een topwijf ben :)
Ik doe alleszins mijn best om in de buurt te komen… Ik probeer op t werk iedereen van dienst te zijn met een glimlach en een vettig mopke van tijd tot tijd… Ik probeer voor L een moeder te zijn die er is voor hem op alle momenten (misschien moet ik daar zelfs iets met minderen)… Ik probeer een goede vrouw te zijn…. Blablabla…
Wat klinkt dit fout…
Kijk, er zijn zeer veel momenten dat ik denk, miljaar ik ben gelukkig… Dit ligt weldegelijk aan de man van mijn leven, prachtzoon, moby de border collie, 2de kindje onderweg en de toffe job… Maar dat zal ook aan mezelf liggen, want ik voel me pas gelukkig als ik anderen kan gelukkig maken en misschien moet ge daar toch een klein beetje een topwijfke voor zijn (gelijk gij trouwens)

One response to this post.

  1. […] Tante Tweet blogt mee […]

    Beantwoorden

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

